7 натурални начина да започнете борба с емоционалните болести

7 натурални начина да започнете борба с емоционалните болести - картинка 1

Не отлагайте, потърсете начин да се справите, дори помощ

Емоционалните проблеми са нещо, с което се сбъскват все повече хора. Лошото е, когато се развият като емоционални болести, каквито са стресът, псориазисът и депресията. Макар на пръв поглед да не си личи, те са там и оказват влияние на външния вид. Освен търсене на медицинска помощ, може да опитате и някои от тези:

  1. Хранителна добавка с витамин D. Макар и да се намира в групата на витамините, спокойно можем да го причислим и към хормоните.
    Редица проучвания сочат, че витамин D играе ключова роля в депресивните симптоми. Според учени от Университета в Масачузетс има пряка връзка между пониженото ниво на витамин D сред жените в менопауза и многобройните случаи на депресия сред тях.
  2. Хапвайте сложни въглехидрати.

    Ако сте на хранителен режим, силно ограничаващ въглехидратите, е възможно това да потиска производството на серотонин в мозъка ви – най-съществения хормон, отговорен за доброто настроение.

  3. Изключете кофеина от менюто си.

    Кафе, чай, кофеинови сладкиши и бонбони – макар и да ни освежава моментно, кофеинът всъщност е убиец на здравите нерви.

  4. Увеличете приема на Омега-3. Финландско изследване установява, че хората, които консумират риба по-малко от един път седмично, стават жертва на депресия цели 31% по-често.

    Направете рибата редовна част от вашето меню. Други храни, съдържащи Омега–3, са орехи, орехово масло, ленено семе и масло от ленено семе.

  5. Изключете алкохола от навиците си.

    Ако депресията вече ви е налегнала, то пропускайте алкохолните напитки. Те не само че не помагат, но и задълбочават симптомите на депресия.

  6. Приемайте магнезий. Магнезият също играе ключова роля в продукцията на серотонин.

    Сред 80% от хората с емоционални разстройства се открива магнезиев дефицит.

  7. Когато говорим за емоционални болести, не можем да не споменем B-комплекса от витамини.
    Ако имате симптоми на депресия, не пропускайте да добавите този витамин в дневното си меню.

Най-добрият източник на всички витамини и минерали са естествените. Ако не можете да си набавите всеки от тях с храната, то изберете хранителна добавка, която няма добавени оцветители, консерванти, овкусители и др.

Никога не си назначавайте терапия сами, без консултация с лекар. Ако имате съмнение, че се касае за депресия, непременно се обърнете към психиатър.

 

/41

Facebook Коментари

Коментирай

Трябва ли Борисов да подаде оставка?

Отдавна трябваша да я подаде!

58.82%

Да, незабавно!

23.53%

Късно е, да си изкара мандата.

5.88%

Не, в никакъв случай!

5.88%

Кой е Борисов и защо му искат оставката?!

5.88%

Блогове