Храните, които ядат щастливите жени

Храните, които ядат щастливите жени - картинка 1

Консумирайте ги редовно, мили дами...

Съществува ли храна за щастие? Определено, да! Със сигурност сме съгласни, че съществуват храни, които подобряват настроението ни! Всички сме съгласни, че една от тях е шоколадът, виж кои са и останалите. Разкрихме какво е менюто на щастливите жени!

1. Черен шоколад

Има реална научна причина, заради която сме привлечени от шоколада, когато имаме нужда от спасителен пояс! Съществуват съединения в черния шоколад (само не забравяй да избереш такъв с над 70% какао), които стимулират производството на ендрофини, нашите вътрешни дарители на удоволствие! Той съдържа също серотонин, нервотрансмитер, който действа като естествен антидепресант.

2. Сладки картофи

Те са пълни с витамин В6, който спомага за облекчаване на симптомите на ПМС като раздразнение, депресия и промени в настроението. Витамин В6 също спомага производството на допамин и серотонин, които контролират настроението и поведението. Кой иска сладки картофи?

3. Ядки

Благодарни сме на ядките, заради високите нива на цинк, които съдържат! Цинкът не само, че е важен за настроението и психическото здраве, но според последни проучвания спада към "секс" минералите. Повишава либидото и подобрява сексуалния живот.

4. Сьомга

С голямото количество омега 3 мастни киселини, сьомгата е от съществено значение за доброто функциониране на мозъка. Проучвания доказват, че хора с дефицит на омега 3 са много по-поддатливи на лошо настроение и депресия. В случай, че си вегетарианка избери чиа и ленено семе, те са най-добрият растителен източник на омега 3.

5. Спанак

Благодарение на голямото количество магнезий (само една чаша осигурява 40% от препоръчителния дневен прием), спанакът регулира женските хормони. Той също е от значение за здравето на нашите надбъбречни жлези, които ни помагат да се справим със стреса. Така че, жизнено важният мангезий доста често се нарича "успокоителното на природата".

6. Яйца

Супер закуска! Яйцата като пълноценен протеин, съдържат разнообразие от аминокиселини, които могат да помогнат за подобряване на настроението. Те са един от малкото хранителни източници на витамин D, така че, ако се чувстваш отпаднала и депресирана, яж яйца! Само не забравяй, че истинският източник на витамин D е слънцето, така че прекарвай повече вреем навън!

Източник: cosmopolitan.bg

/34

Facebook Коментари

Коментирай

Трябва ли АЕЦ "Белене" да бъде построена?

Не.

56.00%

Да.

40.00%

Не мога да преценя.

4.00%

Блогове