Какво се случи, когато започнах да правя по 10 000 крачки на ден

Какво се случи, когато започнах да правя по 10 000 крачки на ден - картинка 1

Много изследвания досега са очертавали ползите от ходенето и тичането

Правенето на 10 000 крачки дневно в името на здравето не е градска легенда. Много изследвания досега са очертавали ползите от ходенето и тичането, информират от profit.bg.

Те понижават кръвното налягане, намаляват риска от заболявания на сърцето, спомагат за елиминирането на излишните килограми и като цяло подобряват самочувствието.

Не е необходимо стриктно да се съобразявате с 10 000 крачки. Просто трябва да осъзнаете колко време е препоръчително да се движите ежедневно. Имайте предвид това, когато работата ви е свързана със седене на бюро с часове.

Използвайте педометър, за да проследявате колко крачки правите. Смартфоните също така ще ви послужат. Има изобилие от приложение за физически занимания.

И така – какво се случва, когато започнете да правите по 10 000 крачки дневно.

1. Започвате сами да предпочитате ходенето

Шарлийн Оуен обича да ходи, но летните горещини не са от най-предразполагащи. Преди време тя извървява по няколко пресечки до работата, но започнала да използва таксита. Когато започва да брои крачките си, решава, че е добра идея да положи съзнателно усилия и да предпочита ходенето.

2. Вие не просто ходите. Вие бавно, но сигурно ставате по-активни

Оуен осъзнава, че да стигнеш от точка А до точка В пеша не е въпрос просто на броене на крачки. Можете също така да допринесете за постигането на 10 000 крачки чрез физически занимания.

3. Започвате да се храните по-здравословно

Ставате по-активни и започвате да обръщате внимание на хранителното си меню. Съвременните мобилни приложения предлагат отлично решение за изчисляване на калориите в храната. Освен че така ще овладеете апетита си, това ви пести и пари.

4. Светът идва на помощ

Докато гоните целта от 10 000 крачки, разбирате, че около вас има още много други хора, които са готови да ви помогнат. Освен това приемайте всяка покана за събитие или среща с приятели като възможност да изминете още няколкостотин крачки.

5. Започвате да се чувствате по-добре

Ако от дълго време не сте отделяли време за физически занимания, след като започнете да правите по 10 000 крачки дневно, осъзнавате, че това ви кара да се чувствате по-приятно. Мисълта за вас е по-приятна и ви окуражава да продължавате напред.

/33

Facebook Коментари

Коментирай

Трябва ли АЕЦ "Белене" да бъде построена?

Не.

56.00%

Да.

40.00%

Не мога да преценя.

4.00%

Блогове