Кои храни увеличават шанса за забременяване /1-ва част/

Кои храни увеличават шанса за забременяване /1-ва част/ - картинка 1

И кои намаляват вероятността за зачеване

Какво да ядем, за да забременеем? Какви храни и напитки да избягваме, ако искаме бебе? Наистина ли има и такава зависимост?

Науката и медицината вървят напред с бързи темпове и дават шанс на хора, за които преди години е било невъзможно да забременеят, да станат родители. И да, правилното хранене наистина влияе, защото съществува пряка връзка между това, което яде жената и това колко лесно може да забременее, твърди и изброява letidor.ru, цитиран от Новитеродители.бг.

Сладолед

Консумацията на голямо количество сладолед вероятно няма да направи чудеса с вашата фертилност. Изобщо употребата на млечни продукти в прекалени количества може да има противоположен ефект.

Не едно изследване обаче е показало, че жените, които ядат повече от една порция пълномаслени продукти седмично, страдат с 25% по рядко от проблеми с безплодие, отколкото онези, които хапат пълномаслени продукти само веднъж на седмица.

И обратно – жени, които ядат една порция нискомаслени млечни продукти повече от веднъж седмично, имат проблеми с безплодието с 85% повече, отколкото онези жени, които ядат такива само веднъж седмично.

С едно изречение: ако искате да забременеете, заменете обезмаслените млечни продукти с пълномаслени.

Пържоли

Продуктите, богати на желязо, каквито са пържолите, мидите и субпродуктите, могат да повлияят положително на възможността за забременяване.

Посъветвайте се с лекар и започнете да приемате повече желязо, тъй като според едно проучване при жените, които приемат повече от 41 мг добавки, съдържащи желязо, рискът от безплодие намалява с 62%.

Тоест: ако искате да забременеете, сега е най-подходящото време да се отправите към любимия си ресторант за стекове.

Ягоди

За да увеличите шансовете за забременяване, е важно да се грижите за здравето на репродуктивните си органи и яйцеклетки. Всеки ден на женското тяло въздействат свободните радикали, които се образуват в околната среда, и са вредни.

И за да се защитите от тях, тъй като повреждат клетъчната структура, е нужно да ядете продукти, богати на антиоксиданти – тъмнозелени зеленчуци, орехи и ягоди.

Вода

Тя, разбира се, не е храна, но когато става дума за фертилността, е нужно да имате предвид, че водата е необходима на женския организъм в достатъчно количество.

Водата е важна за производството на цервикалната слуз, която защитава сперматозоимите и дава възможност да достигнат до яйцеклетката и да я оплодят.

Следва продължение...

/33

Facebook Коментари

Коментирай

Трябва ли АЕЦ "Белене" да бъде построена?

Не.

56.00%

Да.

40.00%

Не мога да преценя.

4.00%

Блогове