Стари физиономии в нов формат, който започва тази вечер
9/ 14 известни българи ще се състезават помежду си в поредното риалити шоу, което стартира тази вечер по Нова телевизия. В първото издание на „Звездни стажанти“ родните знаменитости щели да продават дюнери, за да докажат, че могат да работят в екип. Оригиналното предаване е на един от най-скандалните кандидати за президент на САЩ Доналд Тръмп и се радва на огромна популярност по цял свят.
Очаква се и българският вариант на шоуто да е интересен,
така обещават и продуцентите му. Чудим се обаче в колко ли различни роли могат да се превъплатят родните знаменитости, повечето от които вече сме ги гледали в не едно и две риалити предавания.
Сред отличниците е певицата Петя Буюклиева – гледали сме я в „Музикална академия”, „Биг Брадър Ол Старс” и „Черешката на тортата“. Много от останалите са попадали в някой от всички варианти на „Биг брадър“ – певицата Камелия Воче, манекенката Венета Харизанова, сигнално жълтата Албена Вулева…
Рапърът Явор Янакиев,
по-познат като 100 кила, помним и от участието му в „Къртицата“, актрисата и водеща Марта Вачкова – също от „Черешката на тортата“, а актьорът и музикант Калин Сърменов сме гледали и като жури в „Денсингс старс“. В друг подобен музикален формат пък замалко щеше залезе звездата на Рут Колева. Да не споменаваме и Денди, който май официално това си работи – участие в риалити формати.
Май драгият зрител остава с впечатлението,
че в България има един определен кръг от „известни с това, че са известни“ хора, които с това се издържат. Защото нали не забравяте, че за да закичите съответното предаване с името си, поемате ангажимент за няколко месеца, свързан с работно време или пълно откъсване от всички останали ваши ангажименти. И за това ви се плаща.
Впрочем хонорарите са различни, но обикновено се говори за петцифрени суми. В което няма нищо лошо, ако на публиката наистина й се предложи нещо коренно различно, оригинално и смислено. А не ниски манипулации, които провокират долни воайорски страсти, както в чист вид правят всички варианти на „Биг брадър“ и част от останалите риалити формати, за съжаление.
А и истината е, че "драгият зрител" си мисли, че едни хора са на нещо като заплата към продуцентските къщи и просто прескачат от формат във формат.
Странно е, че това сякаш не притеснява рекламодателите...
Е, може този път да видим състезание по правила, в което интригата да се върти около човешки ценности, не знаем още... Но очевидно безплатното за публиката често присъствие на телевизионния екран носи на участниците в тези формати по-голяма слава от невинаги пълните сцени на театри или концертни зали. А и не винаги се изисква талант. Понякога просто е достатъчно да си с по-слаби нерви, за да може продуцентите да си осигурят рейтинга.
Иначе в ролята на Доналд Тръмп, който определя победителите в играта, ще видим бизнесмена Стефан Шарлопов.
По думите на продуцентите пък участниците са подбирани умишлено така, че отсега да се знае, че имат конфликт помежду си с човека, с който в предаването ще трябва да правят екип. Което си е заявка за интрига, за каквато българският ефир доказа, че има публика. А тя пък създаде и едно цяло поколение риалити звезди, което се издържа не толкова от таланта си, а от показването по сценарий.
/10